~ketika cinta bertasbih~

~ketika cinta bertasbih~
hanya Allah cinta kita selamanya

Wednesday 8 May 2013

mAk seNtiAsA aDa di hAti sAya seLaMaNya

assalamualaikum ^_^
alhamdulillah, saya dapat matrik johor... 27 mei ni pndftaran. Tapi persiapan x buat lagi, yg penting2 je dah.. hehehe.. Mak saya yg bnyk buat preparation utk saya.Terus terang saya ckp, saya syg sgt kat mak saya ni. Dia sentiasa ada bila saya jatuh,bangun. Dia x pernah memperkecilkn saya. Setiap apa yg saya buat, dialah satu-satunya insan yg sentiasa menyokong saya. Setiap kesalahan saya, dia tegur. Dan dia x pernah mengalah sampai saya berubah. Dengan siapa saya berkawan, semua dia tahu. Kadang-kadang saya terfikir, apakah saya pernah membahagiakan dia??? dan adakah dia bahagia ada ank mcm saya???
Saya sedar, saya mmg teruk. Dan hanya mak saya yg terima saya seadanya. Setiap kali dia tgok anak orang lain berjaya, mesti dia tersenyum. Saya tahu, di sudut hatinya, dia ingin saya berjaya seperti org lain. In shaa Allah, akan saya penuhi impian mak. ^_^

"Mak, seandainya mak tahu, saya sangat2 sygkn mak. Saya tahu saya bkn anak yg baik. Tapi saya berusaha utk jadi yg terbaik. In shaa Allah, suatu hari nanti, mak akan tgok saya berjaya dunia n akhirat. Aamin... Doakn kejayaan saya yea... Saya sayang mak cgt2 ^_^"

No comments:

Post a Comment

hiasi hari anda dgn iman :-)




I made this widget at MyFlashFetish.com.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...