~ketika cinta bertasbih~

~ketika cinta bertasbih~
hanya Allah cinta kita selamanya

Monday 18 March 2013

BiLa hAti dAh sAyAnG

guru-guru kelas 5 Al-Farabi 2012

aku mengaku, tak mudah utk lupakan setiap orang yg hadir dalam hidup kita. x kisah lar dia tu benci kita, sayang kita, atau sekadar teman sepermainan. tapi sekarang aku bukan nak cite bnde tu semua. yg aku nak cite skrg pasal cikgu aku. dia ajar aku subjek fizik masa aku skolah mngh dulu. nama dia cikgu Fuadah. eh, Fuadah n Fizik. dua2 ada "F" kan. hehehe. ermmmmm,bagi aku, dia seorang yg baik, sopan, dan sanggup bersusah payah utk anak didiknya. cikgu lain pon sama. cuma aku rasa lebih senang utk berkomunikasi dgn cikgu Fuadah.walaupun cikgu Fuadah guru baru kat skolah aku, but dia dah mcm familiar sgt dgn aku  n kwn2 aku yg lain. so, dgn rasa rendah diri aku nak cakap yg aku " SAYANG CIKGU FUADAH SANGAT2". hehehe. in shaa Allah aku akan hadiahkan keputusan yg terbaik utk cikgu2 aku semua. especially cikgu Fuadah lar kan.. huhuhu ^_< . btw, thanks 4 all teachers yg ajar aku. 

--> ustazah Atikah(PQS n PSI),
--> cikgu Fuadah(Fizik),
--> madam Fatimah(English),
--> cikgu Sharifah(B.Melayu),
--> ustaz Md.Noh(B.Arab),
--> cikgu Darwis(Kimia),
--> cikgu Rafidah(Add Math)
--> cikgu Zalila(Math Mode)
--> cikgu Suraya(Biology)

semua nama cikgu, aku dah susun ikut kedudukan dlm gambar. tapi cikgu Punitha x de time ni. ada hal kot. ape2pon. TERIMA KASIH SANGAT2 ATAS SEGALA JASA YG CIKGU BERIKAN. doakan anak didikmu ini berjaya hingga ke Jannah. in shaa Allah. Amin. sampai sini dulu. semoga semua guru2 sentiasa sihat dan sejahtera di samping keluarga tersayang yea. SAYANG CIKGU <3


No comments:

Post a Comment

hiasi hari anda dgn iman :-)




I made this widget at MyFlashFetish.com.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...