~ketika cinta bertasbih~

~ketika cinta bertasbih~
hanya Allah cinta kita selamanya

Monday 18 March 2013

AiskRiM oh AiSkRiM

<3 sedapnya makan aiskrim.. nyum2 <3
ada apa dgn aiskrim sebenarnya??? bagi aku aiskrim ni menenangkan. dan aku memang peminat aiskrim yg setia. x kesahlah aiskrim apa. asalkan aiskrim. hehehe. bila aku marah, sedih, geram, n whatever lar kan, aku akn cari aiskrim. harga x penting. yg penting aku dapat aiskrim. cuba tgok aiskrim kat atas tu. sedapkan?. mcm mne sejuknya aiskrim tu, mcm tu lar sejuknya hati aku. lepas aku makan aiskrim, aku akn jadi happy semula. even masalah tu blom settle, sekurang-kurangnya aku bleh tenangkan diri aku. n disamping aku makan aiskrim, aku lihat kebesaran Allah kat sekeliling aku. subhana Allah, sangat indah ciptaanNya. nobody bleh buat aku tenang selain Allah. only Allah. aiskrim yg aku makan pon rezeki dari Allah kan. hehehe ^_^. syukran ya Allah kerana mengizinkan aku menghirup udara mu di atas muka bumi ini dan menikmati rezeki yg kau kurniakan pada aku. jom makan aiskrim !!! nyumy nyumy <3
nak aiskrim ni x?? beli ar sendiri ae.. hehehe



No comments:

Post a Comment

hiasi hari anda dgn iman :-)




I made this widget at MyFlashFetish.com.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...