~ketika cinta bertasbih~

~ketika cinta bertasbih~
hanya Allah cinta kita selamanya

Wednesday 3 April 2013

sAyAnG



assalamualaikum, my little diary. rindu kamu cgt2 lorh <3 . hehehe.. ok, aq na start cite. ermmm aq ada terbaca satu entri dlm satu blog ni. cite nye mcm ni.......




Semoga dipinjamkan kekuatanNya dalam hatimu, untuk menjalani hari-hari dengan penuh keyakinan dan redha atas setiap yang berlaku.Bukan tak sayang, jauh sekali membenci. Tapi perpisahan ini perlu, untuk aku dan kamu cari semula makna soleh dan solehah dalam diri.

Janji dengan saya, berpisah di dunia, bertemu di syurga.

Permintaan yang saya buat, bukan atas kerelaan diri. Tapi atas paksaan iman. Tak sanggup tengok orang yang saya sayang terus tertipu dengan hasutan syaitan.

Saya berdosa. Sebab saya, awak leka. Itu tak apa. Tapi saya taknak, awak berdosa sama.

Allah ciptakan pertemuan, kemudian Allah ajarkan saya banyak perkara.
After that Allah aturkan perpisahan. Untuk tengok sebenarnya siapa lebih kita utamakan. Dia atau dia?I admit it, it isn't easy to let you go. But for His sake, untuk kebaikan kita, untuk kebaikan iman dan hati kita, untuk tak wujudkan fitnah kepada agama, saya minta. Lupakan saya selagi mana saya melalaikan awak.

Keep in touch dalam doa, okay?


Jumpa di syurga.
Jangan nangis-nangis, 

Allah uji kita dengan pertemuan, sekarang Allah uji kita dengan perpisahan. Bukankah hidup ni juga satu ujian? Untuk tengok sejauh mana kekuatan iman.

Semoga kuat. Allahu yubarik fik.
ok, da baca kan. so, aq x thu na ckp da. dan aku ada jgak terbaca satu lagi post kat facebook.


~*kalau kamu bertemu dgn seseorang yg mampu membawa mu ke arah kebaikan, tetaplah bersamanya, kerana sahabat yg baik amat sukar ditemui*~

bagi aku, x salah nak sayang someone sebagai seorang sahabat. diri kita, kita sendiri yg kawal. so,kawal diri kita dari melakukan perbuatan yg dimurkai Allah. p/s dari aku -->

~* ♥ jangan hanya meminta Allah meredhai dan merahmati cinta kita,
sedangkan kita sendiri tidak menjaga SYARIATNYA,
pelihara dan berusahalah supaya cinta kita itu benar-benar diredhai Allah ♥ *~


awak, saya akan sayang awak sebagai sahabat buat masa ini. bila tiba masanya nanti, saya akan jadi pendamping awak yg setia sampai Jannah nanti. in shaa Allah ^_^

No comments:

Post a Comment

hiasi hari anda dgn iman :-)




I made this widget at MyFlashFetish.com.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...