~ketika cinta bertasbih~

~ketika cinta bertasbih~
hanya Allah cinta kita selamanya

Thursday 21 March 2013

Cinta Kau dan Aku


best cgt drama ni. setiap hari Khamis dan Jumaat, jam 10 malam di slot arca tv 1. bagi aku watak dlm drama ni seolah-olah hidup. sama mcm dlm novel. drama ni adaptasi dari novel CINTA KAU DAN AKU. lpas aq SPM , aku dah malas nak bce novel. sampai lar aku tertengok drama ni. kawan aku,Amirah dia dah beli novel ni. dia ckp pinjam dia je. tapi aku tetap nak beli jugak. sanggup aku pergi POPULAR, cuma nak cari novel ni je. ish3. balik rumah aku tros bce n siap sampul lagi novel tu. aku x thu knp, tapi aku kagum cgt dgn Farisya, heroin dlm novel ni. walaupun dlm usia yg muda, dia dah hadapi mcm2 masalah dlm hidup. tapi dia tetap kuat. cara dia yg jujur buat aku respect cgt kat dia. masih ada lagi ke org yg jujur mcm dia. semangat setia kwn antara Farisya, Zamilah & Zack btol2 buat aku terharu. saat susah senang, diaorg tetap bersama. btw, tahniah kpd penulis novel ni Siti Rosmizah *tepuk tangan* hehehe.

No comments:

Post a Comment

hiasi hari anda dgn iman :-)




I made this widget at MyFlashFetish.com.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...